- De basis van het Spend Managementsysteem is het debitcardaccount van Soldo
- Is de debitcard alleen voor rechtspersonen beschikbaar
- Er is een integratie mogelijk met de boekhoudsoftware die jouw onderneming gebruikt
- OCR
- Sage Bank
- Sage Business Cloud Accounting
- Xero
- Exact Online
- Microsoft Dynamics 365 Central
- amazonbusiness
- Sap Concour
- Netsuite
- Quickbooks
- Custom template export
Boekhoudkundige integratie in het Soldo zakelijke debitcard Spend Management systeem
Soldo is marktleider op het gebied van Spend Managementsystemen en koppelt op zeer effectieve wijze de beste online boekhoudprogramma's aan de financial accounting software, en aan de ERP, en aan de CRM software. En in het geval dat jouw onderneming net met een ander financieel pakket werkt, dan zijn er zeer deskundige API koppelingen mogelijk waardoor elke financieele transactie direct, dus realtime zichtbaar wordt in de software van jouw bedrijf.
De basis van het Spend Managementsysteem is het debitcardaccount van Soldo
Als je dit zakelijke debitcardaccount aanvraagt bij Soldo, dan kan je binnen 24 uur aan de slag, en kan je via een van je zakelijke bankrekeningen dit account opwaarderen, waarna je vervolgens virtuele en fysieke debitcards aan kan maken per werknemer, project, team of specifiek doel.
Is de debitcard alleen voor rechtspersonen beschikbaar
Nee de debitcard is niet alleen voor rechtspersonen zoals besloten vennootschappen, naamloze vennootschappen, maar ook voor Commanditaire Vennootschappen, vennootschappen onder firma en Zzp'ers beschikbaar. Een van de versies van Soldo betreft de uitgifte van 1-3 debitcards. Dus als je een onderneming met geen of heel weinig personeel hebt dan kan je al een debitcardaccount openen bij Soldo. Soldo heeft ten doel om elke onderneming te helpen met het krijgen van grip op de bedrijfsuitgaven, waarbij het niet uitmaakt of je een bedrijf met geen, weinig, of heel veel personeel in dienst hebt.
Er is een integratie mogelijk met de boekhoudsoftware die jouw onderneming gebruikt
Jazeker, er is een integratie, dus een koppeling mogelijk met jouw online boekhoudpakket, en in het geval dat jij net een pakket gebruikt dat niet door Soldo wordt ondersteund, dan zijn er Custom Sjablonen beschikbaar die jouw onderneming exact dezelfde oplossing bieden als de ondersteunde pakketten.
OCR
Zo werkt het: bonnen (declaraties) worden door de betreffende medewerker ingescand via de Soldo app. De financieele informatie wordt uit de kassabon gehaald, en uiteindelijk wordt de btw automatisch ingevuld, en alles wordt vervolgens automatisch in het online boekhoudprogramma wat jij als ondernemer gebruikt ingevoerd.
Sage Bank
Als Online boekhoudpakket voor kleine ondernemingen, startup's en Zzp'ers, is de Sage Bank online boekhoudsoftware bijzonder geschikt, en dankzij de integratie van je zakelijke debitcardsysteem bij Soldo worden al je financieele transacties met een simpele muisklik, dagelijks bijgewerkt.
Sage Business Cloud Accounting
Sage Business Cloud Accounting is een uitgebreidere versie van Saga bankfeed, waarbij je gegevens in de cloud veilig worden bewaard, Uiteraard ondersteunt Soldo dit programma ook, zodat je boekhouding dagelijks up to date is.
Xero
Xero is uitstekende online boekhoudsoftware voor de startende ondernemer, en aangezien Soldo een basisaccount heeft waar 1-3 gebruikers op aangemeld kunnen worden, er kunnen dus maximaal 3 debitcards in Soldo's debitcardbeheersysteem (Spend Managementsysteem) aangemaakt worden (daarna kan je uiteraard uitbreiden naar de upgrade), is het fijn dat je al je bedrijfskosten uitgegeven met de zakelijke debitcards van Soldo, dat die automatisch verwerkt worden in jouw Xero's online boekhoudpakket,
Exact Online
De integratie van Soldo naar Exact Online exporteert al je financieele gegevens uit het Soldo Spend Management Debitcardbeheersysteem in een klik. Omdat Exact online de absolute nummer een is in financieele software en een koppeling heeft met jouw CRM systeem ( je klantendatabase) en voor elk bedrijf geschikt is ondersteunt Soldo dit. Al je financieele zaken zijn geautomatiseerd, zodat je daar geen omkijken naar hebt, en altijd bij bent met de maandafsluiting.
Microsoft Dynamics 365 Central
Koppel Dynamics 365 Business Central- aan al je zakelijke Soldo debitcards, zodat transacties en gegevens van de het ene softwarepakket automatisch naar het andere pakket worden geëxporteerd. Op deze manier heb je geen omkijken meer naar je boekhouding, en verloopt je maandafsluiting altijd vlekkeloos. Geen vervelende posten die je handmatig uit moet zoeken. Het scheelt echt veel arbeidsuren.. Een bijzonder interessante kostenbesparing!
amazonbusiness
Amazon Business is een groeiend en zeer succesvol platform voor zakelijke aankopen met een prima korting op de aankopen die je binnen het Amazon platform doet. Ook worden inkoopafdelingen van grotere ondernemingen goed geholpen met de extra service van Amazon. Daarom melden steeds meer bedrijven zich aan voor Amazon Business
Een uitstekende reden voor Soldo om voor de integratie te zorgen met haar Spend Managementsysteem. Het werkt als volgt: Als een gebruiker een uitgave doet op Amazon Business haalt de Amazon Business integratie vanzelf de aankoopfactuur op, en stemt deze af met de juiste transactie in het Soldo Spend Management systeem. Zo hoeven bedrijven hun aankoop niet meer te controleren of de factuur juist is ingevoerd in het boekhoudsysteem.
Het klopt altijd en je hebt ook altijd een real time monitoring van de gegevens. Bovendien wordt er voor jouw onderneming hierdoor veel tijd en geld bespaard. Het handmatig invoeren van specifieke handelingen behoort tot het verleden.
Sap Concour
Sap Concour is een uitgebreid programma voor kleine, maar ook voor grotere ondernemingen. Het systeem is onderverdeeld in de modules Onkosten, Reizen, en facturering. Met de zakelijke debitcards van Soldo, zorgt laatstgenoemd Spend Managementsysteem ervoor dat de boekhouding dagelijks bij is, en de kosten zijn uiteraard per kostensoort te monitoren.
Netsuite
Netsuite is een volledig geïntegreerd cloud computing systeem welke Financieel software en ERP en CRM software en nog veel meer bevat. Dit systeem wordt binnen Nederland en België steeds meer aangeschaft en is dus voor jouw Spend Managementsysteem bijzonder interessant, daarom heeft Soldo een uitstekende koppeling hiervoor gemaakt, zodat je altijd up to date bent met je boekhouding.
Quickbooks
QuickBooks is een online boekhoudpakket dat steeds meer ondernemers gebruiken. Je Soldo Debitcard Spend Managementsysteem is supermakkelijk te integreren met QuickBooks.
Custom template export
Custom template export zijn sjablonen die je aan kan passen. Je kan het zo instellen dat de financieele datavelden op de juiste manier in jouw online boekhoudprogramma worden getoond. Je kan dus de export naar jouw online boekhoudprogramma en/of ERP programma instellen volgens de regels van de financieele software die je al gebruikt. De exportfiles maken gebruik van CSV en XLSL bestanden, en zijn dus naar elk programma te exporteren. Bovendien is er een prachtige optie beschikbaar binnen de Custom template waarmee je een aangepaste sjabloon kan maken voor je online boekhoudprogramma zodat je elke 24 uur up to date bent. Start vandaag nog met Spend Management en bespaar veel tijd en geld.